
وی هدف طراحی این خودرو را این چنین بیان کرده است: "خلق طرحی متفاوت، با ظاهری به روز و تهاجمی که شبیه به دیگر خودروها نباشد (البته کمی سخت است طرحی را بوجود آورید که بی شباهت به دیگر برندها نباشد و این مهم امکان پذیر نیست مگر اینکه شرکت مربوطه خط مشی را برای آینده برند خود ترسیم کند که متأسفانه این اتفاق هنوز نیفتاده است) و از طرفی به دور از المان های تکراری و هماهنگ با برند ایران خودرو باشد. "
در ادامه افزود در این طرح هدف استفاده از خطوط تیز و برنده و سطوح یکپارچه می تواند مفهوم شاسی بلندی نیمه لوکس و عضلانی را در اذهان پدید می آورد. از ویژگی ها و آپشن های این خودرو می توان به ارتفاع کم خودرو،کاپوت نسبتاً کشیده، تعبیه ورودی های بزرگ هوا در سپر جلو خودرو، جلو پنجره بزرگ، شیب تند سقف، استفاده از چراغ دوم بر روی سپر جلو با فاصله کم در زیر چراغ اصلی، رینگهای 19 اینچی با لاستیک های پهن و چراغهای تمام ال ای دی در عقب و جلو، همگی طرحی اسپرت و به روز را به نمایش می گذارد.
وی بعد ارسال این طرح درباره پاسخی که این شرکت بزرگ خودروسازی ایران دریافت کرده نوشت: ایران خودرو پس از بررسی طرح و با پذیرفتن طرح به عنوان طرحی زیبا و قابل دفاع تصمیم به رد کردن طرح گرفتند و با لحن احترام آمیز گفتند (ما نمی توانیم طرح شما رو قبول کنیم هر چند طرحتان از نظر ما ایراد خاصی ندارد اما اگر روزی بخواهیم شاسی بلند تولید کنیم طرح از بیرون نمی پذیریم و از طراحان خودمان استفاده می کنیم) و من آن موقع تازه فهمیدم برگزاری چند سال یکبار مسابقات طراحی خودرو از سوی خودروسازان داخلی فقط جنبه تبلیغاتی دارد.
در پایان بخاطر حسن توجه شما کمال سپاس گذاری را دارم.

در ادامه افزود در این طرح هدف استفاده از خطوط تیز و برنده و سطوح یکپارچه می تواند مفهوم شاسی بلندی نیمه لوکس و عضلانی را در اذهان پدید می آورد. از ویژگی ها و آپشن های این خودرو می توان به ارتفاع کم خودرو،کاپوت نسبتاً کشیده، تعبیه ورودی های بزرگ هوا در سپر جلو خودرو، جلو پنجره بزرگ، شیب تند سقف، استفاده از چراغ دوم بر روی سپر جلو با فاصله کم در زیر چراغ اصلی، رینگهای 19 اینچی با لاستیک های پهن و چراغهای تمام ال ای دی در عقب و جلو، همگی طرحی اسپرت و به روز را به نمایش می گذارد.

وی بعد ارسال این طرح درباره پاسخی که این شرکت بزرگ خودروسازی ایران دریافت کرده نوشت: ایران خودرو پس از بررسی طرح و با پذیرفتن طرح به عنوان طرحی زیبا و قابل دفاع تصمیم به رد کردن طرح گرفتند و با لحن احترام آمیز گفتند (ما نمی توانیم طرح شما رو قبول کنیم هر چند طرحتان از نظر ما ایراد خاصی ندارد اما اگر روزی بخواهیم شاسی بلند تولید کنیم طرح از بیرون نمی پذیریم و از طراحان خودمان استفاده می کنیم) و من آن موقع تازه فهمیدم برگزاری چند سال یکبار مسابقات طراحی خودرو از سوی خودروسازان داخلی فقط جنبه تبلیغاتی دارد.
در پایان بخاطر حسن توجه شما کمال سپاس گذاری را دارم.

ميره که اييتو بشه
اره. باید ماشینای آشغاله سی چهل ساله ی بی کیفیت پژو رو بخریم
عزیزز من دیگه چه نظر ی مخواین
والله بس نیس اینهمه خودروی اشغال تولید کردین
حیف این مردم
سلام،اگر این طرح زیبا مورد پذیرش قرار میگرفت،جای شگفتی داشت.
هزینه ساخت خودرویی بد هیبت و زیبا تقریبا" برابره، اما حس زیبایی پسندی فعلا" در تولیدکنندگان خودروی ایرانی وجود نداره!!
واقعا که ... ما کی میخوایم روی پای خودمون به ایستیم
تا هزار ساله دیگه می خوان پس مونده قضای دیگر کشور ها رو بدن ایرانی بخورن
تا هزار ساله دیگه می خوان پس مونده قضای دیگر کشور ها رو بدن ایرانی بخورن