
خودرو با پلتفرم نسخه قبلی خود یعنی GLC طراحی و ساخته شده. ولی ابعاد آن کمی کشیده تر شده است. این خودرو دارای ابعاد 4.73 متر طول و 1.6 متر ارتفاع است.
در مرسدس بنز از سال 2015 نام خودروهای شاسی بلند خود را با حروف GL شروع می کند و حرف بعدی که کنار این دو حرف قرار میگیرد نشان از کلاس این خودرو خواهد بود و براساس آن قیمت و امکانات این خودروها تعیین می گردد. مثلا GLS از نسخه S این برند ارث خواهد برد. و GLE نیز از سری E ارث خواهد برد.
سیستم تعلیق GLC Coupe داینامیک است. این سیستم دارای 4 حالت مختلف اسپرت، اسپرت پلاس، اکو و کامفورت است. در صورتی که احساس عدم رضایت از این 4 حالت می کنید می توانید با سفارش دو حالت جدید DYNAMIC BODY CONTROL و AIR BODY CONTROL به سیستم تعلیق خود اضافه کنید. در حالت داینامیک کنترل فنرهای فولادی دارد که قابل تنظیم است و در حالت ایر کنترل سیستم تعلیق بادی اضافه می گردد.
این نسخه در سه مدل پیشرانه مختلف دیزلی بنزینی و هیبریدی ارائه می گردد. که تمام این پیشرانه ها با سیستم فوق العاده 4MATIC عرضه می گردند. علاوه بر این انتقال قدرت به چرخ ها توسط گیربکس 9 سرعته 9G-Tronic می یابد. در پیشرانه هیبریدی از گیربکسی پایینتر 7G-Tronic Plus استفاده خواهد شد.
در مدل GLC250 پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 211 اسب بخار قدرت، در GLC300 همان پیشرانه ولی با 245 اسب بخار قدرت، در GLC43 با پیشرانه 3.0 لیتری 6سیلندر توربوشارژ دوقلو به 376 اسب بخار قدرت مجهز است. مدل هیبریدی GLC با نام GLC350e دارای 320 اسب بخار قدرت است. شتاب مدل هیبریدی این خودرو 5.9 ثانیه است و در حالت تمام برقی تا 34 کیلومتر مسافت می پیماید.
مانند بسیاری از خودروهای جدید مرسدس این خودرو نیز دارای دوربین 360 درجه برای اسکن اطراف ماشین تا شعاع 50 متری این خودرو را نمایش می دهد. عابرین پیاده از فاصله 500 متری در رادار این دوربین به نمایش درخواهد آمد. جی ال سی دارای 3 دوربین یا به عبارتی رادار اطراف خود می باشد. دو رادار در جلو پنجره که یکی 60 متر و دیگری 200 متر برد دارد، یک رادار در سپر عقب که 80 متر برد دارد.
حال باید دید آیا استقبال این خودرو دوست داشتنی چگونه خواهد بود...
با تولید GLC Coupe به عنوان رقیبی برای پورشه ماکان، آئودی Q5 و رقیب دیرینه اش بی ام و X4 به حساب می آید. این 
در مرسدس بنز از سال 2015 نام خودروهای شاسی بلند خود را با حروف GL شروع می کند و حرف بعدی که کنار این دو حرف قرار میگیرد نشان از کلاس این خودرو خواهد بود و براساس آن قیمت و امکانات این خودروها تعیین می گردد. مثلا GLS از نسخه S این برند ارث خواهد برد. و GLE نیز از سری E ارث خواهد برد.

سیستم تعلیق GLC Coupe داینامیک است. این سیستم دارای 4 حالت مختلف اسپرت، اسپرت پلاس، اکو و کامفورت است. در صورتی که احساس عدم رضایت از این 4 حالت می کنید می توانید با سفارش دو حالت جدید DYNAMIC BODY CONTROL و AIR BODY CONTROL به سیستم تعلیق خود اضافه کنید. در حالت داینامیک کنترل فنرهای فولادی دارد که قابل تنظیم است و در حالت ایر کنترل سیستم تعلیق بادی اضافه می گردد.

این نسخه در سه مدل پیشرانه مختلف دیزلی بنزینی و هیبریدی ارائه می گردد. که تمام این پیشرانه ها با سیستم فوق العاده 4MATIC عرضه می گردند. علاوه بر این انتقال قدرت به چرخ ها توسط گیربکس 9 سرعته 9G-Tronic می یابد. در پیشرانه هیبریدی از گیربکسی پایینتر 7G-Tronic Plus استفاده خواهد شد.

در مدل GLC250 پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 211 اسب بخار قدرت، در GLC300 همان پیشرانه ولی با 245 اسب بخار قدرت، در GLC43 با پیشرانه 3.0 لیتری 6سیلندر توربوشارژ دوقلو به 376 اسب بخار قدرت مجهز است. مدل هیبریدی GLC با نام GLC350e دارای 320 اسب بخار قدرت است. شتاب مدل هیبریدی این خودرو 5.9 ثانیه است و در حالت تمام برقی تا 34 کیلومتر مسافت می پیماید.

مانند بسیاری از خودروهای جدید مرسدس این خودرو نیز دارای دوربین 360 درجه برای اسکن اطراف ماشین تا شعاع 50 متری این خودرو را نمایش می دهد. عابرین پیاده از فاصله 500 متری در رادار این دوربین به نمایش درخواهد آمد. جی ال سی دارای 3 دوربین یا به عبارتی رادار اطراف خود می باشد. دو رادار در جلو پنجره که یکی 60 متر و دیگری 200 متر برد دارد، یک رادار در سپر عقب که 80 متر برد دارد.
حال باید دید آیا استقبال این خودرو دوست داشتنی چگونه خواهد بود...
نظرات کاربران: